~Arena Seni FadzliAli~

By: ali fadzli

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 1-Sep-2008 23:32 Email | Share | | Bookmark
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan dan Selamat Berpuasa

 


Monday, 18-Aug-2008 03:23 Email | Share | | Bookmark
Kinabalu

 
 
 
View all 6 photos...
08/08/08

Quote:
Berjaya jugak aku mendaki gunung kinabalu. Hanya semangat dan ketabahan je lah yang mendorong aku sampai ke puncak sana. kalau di ikutkan dengan sejukknya, dan penatnya..ingin je aku patah balik. Start mendaki ke puncak bermula pukul 2.00 pagi. Sejuknya amat terlampau. Sampai aku terasa hingus aku terkeluar mengalir dari hidung dan terus membeku kat hidung aku. Aku bernafas kat sana melalui mulut jer. Masa mendaki plak hujan lebat turun..teduh jer hujan...kabus tebal plak..sampai guider tu cakap..ni cuaca paling teruk. Nasiblah bila samapi ke puncak tak hujan lagi..cuma kabus je tebal.Sampai kat sana..MasyaAllah..sungguh cantik ciptaan tuhan..baru terasa kerdilnya diri ini... Kat atas sana dibenarkan sekejab je oleh guider..sbb kabus makin menebal dan sejek makin melampau dibawah 0'C.



batu batan diatas gunug sana.


puncak tertinggi kinabalu.


cantiknya sunrise...kalau cuacanya tak berkabus..lagi cantik...



muka kepenatan...hehehehehehe..



Friday, 11-Jul-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Kuntum 2

 
 
 





Thursday, 22-May-2008 03:12 Email | Share | | Bookmark
Colmar Tropicale

 
 
 






Wednesday, 9-Apr-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Batas Menanti

 
Sori..lama sangat aku tak hupdate...busy ngan kerja..ngan kursus..ngan urusan hidup... hehehehehehe..erm..lama gak tak outing...yelah dgn cuaca sekarang nie..kejab terang...kejab gelap...mcm tak mengizinkan jer..maybe nak suruh kamera aku berehat sekejab kot...



[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net