~Arena Seni FadzliAli~

By: ali fadzli

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 27-Nov-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Frusted

 


Lama tak posting pic sendiri.Ini lah model terpoyo.huhuhuhu.
La ni suka sangat dengan lagu Imran Ajmain - Seribu tahun. Kena sangat lah dengan aku nie yang menunggu 'dia' mcm menunggu buah yang tak gugur. Kesabaran pasti ada hadnya...Arghhhhhhhhhhhh..apa aku merepek dah...


Wednesday, 14-Nov-2007 06:01 Email | Share | | Bookmark
Behind The Curtain



Tuesday, 30-Oct-2007 02:00 Email | Share | | Bookmark
Sambutan Hari Raya 2007

 
 
Sambutan Hari Raya tahun nie..as usual..balik kampung...mintak maaf kat ibu dan pakcik ku..ngan adik beradik..lepas tu balik kampung rumah atuk aku kat Bukit Besar Kulai Johor..


ni keluarga besar atuk aku..nie tak campur lagi Pak Andak ngan Pak Uteh..kalau tak lagi ramai


nie plak keluarga belah aku..huhuhuhuh..kecik jer


Thursday, 4-Oct-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Selamat Hari Raya Aidilfitri

 


Tup..tap..tup..tap...dah nak abis puasa..and dah nak menyambut hari raya..rasa mcm kejab jer..Dengan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Aidilfitri kepada semua rakan-rakan fotopages.Minta maaf zahir dan batin jika terdapat kesalahan...kata-kata yang kurang menyenangkan..komen-komen yang menyakit kan hati.Sesungguhnya saya ini manusia biasa..apa-apa kita KOSONG-KOSONG yer..
Balik kampung tu sapa yang bawak keter ..hati-hati ya...


Tuesday, 11-Sep-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan

 



Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Untuk Semua
Selamat Berpuasa Untuk Beragama Islam
Selamat Menunaikan Rukun Islam Yang ke-3
And Last.........................

* Selamat Hari Jadi Untukku yang ke-**


[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net