~Arena Seni FadzliAli~

By: ali fadzli

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 7-Mar-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Green

 
 




Monday, 26-Feb-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Perkampungan Orang Asli di Jalong Perak

lawan tarik tali..suka sangat dgn panorama disana
 
kanak-kanak yang meyanbut kedatangan kami
View all 8 photos...


kanak-kanak orang asli yang menyambut kedatangan rombongan kami.


salah sebuah rumah orang asli.


kawasan perumahan orang asli


ketika lawan tarik tali


paling suka pic nie..ketika tarian Sewang

Quote:
Weekend lepas saya dan para pelajar dari ILPKLpergi melawat perkampungan orang asli di Jalong Perak.Tempatnya yang cantik, orang aslinya yang peramah, dan suasananya yang begitu indah begitu mecengkam jiwa.Rasa tak nak balik jer............

Bermacam-macam aktiviti yang dilakukan bersama orang asli.Bermain bola, bermain tari tali dan juga tidak ketinggalan mencuba tarian Sewang.






Tagged

hehehe..apo kebondo tu..tetiba jer aku bukak..ada dua dah orang tag aku..(Ecah ngan Amy June..nak kena gigit nie...hehehe ).I was required to list down 6 things about myself.

1. Memang dulu takde basic langsung pasal fotografi.Mula jatuh cinta biler terlihat satu pic my friend shot.Just awesome...dari situ lah mula berjinak-jinak. Bak kata pepatah dari mata jatuh kehati...tak kenal maka tak cinta...chewahhh..baru start je nie...tahun lepas..

2. My weird thing..suka gigit straw kalau minum air..kalau minum kat warung..air habis..straw pun habis di geget...muhahahahah

3. Perkara yg tak boleh dilupakan..abis kerja fotografi hilang...gara-gara PC masuk virus..lepas tu hardisk terus kong...takde backup lak tu..uwaaaa..nangis 3 hari 3 malam beb

4. Kalau 1st time jumpa orang senyap seribu bahasa...(malulah konon2nya tu) tapi kalau dah kenal.....heheheeh..lebih kauh dari sudu...

5. Selain fotografi..minat mancing..camping...swimming..dgn movie of course..

6. Kenangan terindah..erm..entahlah...gambar menang DCM kot..

since i've been tagged, so to comply with the rule, i need to tag 6 other persons...and the LUCKY 6 are :

1. http://axcad74.fotopages.com
2. http://odowsun.fotopages.com
3. http://hanisrai.fotopages.com
4. http://aishahmohdarshad.fotopages.com/
5. http://jemster.fotopages.com
6. http://jeebsion.fotopages.com


Thursday, 22-Feb-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Lembu Punya Susu,Itu Ladang Dapat Nama

 

Lembu Punya Susu,Itu Ladang Dapat Nama...apa punya peribahasalah nie



Tuesday, 13-Feb-2007 23:34 Email | Share | | Bookmark
Teman tapi mesra.......

Teman Tapi Mesra


Monday, 5-Feb-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Berdua Lebih Baik

 
 
 
View all 4 photos...





[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net