~Arena Seni FadzliAli~

By: ali fadzli

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]
Thursday, 16-Nov-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Ku Lihat Hijau........

 
 




Friday, 3-Nov-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Mcm ku kenal gambar ini...

 
Mcm kukenal gambar ini..tapi dimana yaa...hehehehe...akhirnya pic aku yang tak seberapa nie masuk jugak kat DCM..hehehe


versi asal..


Wednesday, 1-Nov-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Car-Too-Phat

 


Dengarkan yer saya jual pantun dua kerat nie:

Ketupat di anyam begitu berseri
Selamat Hari Raya Aidilfitri


Ewahhhhhhhh


Tuesday, 17-Oct-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Selamat Hari Raya Aidilfitri

 


Saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir Dan Batin ..kepada semua warga negara Fotopages dan juga Borakphoto jika terdapat kesalahan yang disedari atau tidak disedari..terkasar bahasa..dan halalkan lah makan dan minum yer...kiranya 0-0 lah yer...
~~~~~~~~~~~ Balik kampung tu Berhati hati dijalan raya~~~~~~~~~~~~~


Monday, 2-Oct-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Borak Photo|Assignment #7: Salam Ramadhan

 
Dengan kebusian yang teramat di sepanjang bulan Ramadhan, tak berkesempatan rasanya nak update..nasiblah task borakphoto duedate pada 4hb Oktober.Bulan puasa nie memang tak pi menembak.Pic nie pun diambil dari depan pejabat semasa hampir nak senja dan nak berbuka puasa.

Quote:
Kepada semua umat Islam...Selamat Berbuka Puasa




[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net